Tuesday, December 29, 2009

He....


Benarkan ku 'tuk berbicara...
Bicara terus ke hati mu..
Hati mu..
Hati yang penuh rasa ragu
Jangan terus pergi
Tanpa mendengar ku
Mungkin mudah
Untuk kau terus berlalu
Nanti dulu
Berikanlah waktu
Untuk aku, untuk kamu
Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihat mu
Lidah kelu sedangkan aku
Mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
Cinta pada mu
Ke tepi lihat ku berlalu
Pasti itu yang terbaik untuk ku
Tiada lagi mahu ku tahu
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu
Aku tahu
Engkau tahu apa yang mata ku tahu
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu?
Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihat mu
Sedang aku mahu kau tahu
Dengar kata ku
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
Cinta pada mu
Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintai mu
Dan aku pergi
Tapi kembali
Benci aku mencintai diri mu
Ku benci...
Kamu
Ku cinta...
Kamu


Ske sgt dga lagu bencinta,cam bezzzzzzzzzzzzzzz jerk. Memang bez lah!! Tiap2 hari layan lagu nie skunk. Agak lmbt dpt seru minat kt lagu nih..uhuhuhu…lagu nie kan pd pandangan ejha (skema tol ayat..) sumone tu ske kt gf/bf tp at the same time die benci..mybe bcoz of gf/bf die CURANG…sakit die benci kt gf/bf die..skit lagi die cinta..yelaa kan lau awek o balak korunk curang sape x mental?? Btol jugak..sakit lau nk benci org yg kter syg, tp skit lagi kter nk cinta die lau die da uat pangai. Tol x??? lagu2 faizal tahir nie sumer bez..sampai syurga, mahakarya cinta, gemuruh, kasih tercipta..minat la sumer!!! Im a BIG FAN of faizal tahir…mke pown..ensem.ehehehe..

Pesanan penaja: fobia denga lagu sampai syurga..komfem nangis. Wawawawa!!!! Tp lau nk exam o korunk weak n nk upkan smgt korunk yg ilang tuh, korunk dga lagu gemuruh…komfem semangat mariiiiii.try ar. Kasih tercipta pown bez..lentok jerk. 1st time dga lagu mahakarya cinta, terpaku seketika (aiseymen) trus fall in love. Bezzzzzzzzzzzzzzz!!!!

No comments:

Post a Comment