Monday, January 31, 2011

Isnin yang SENTIMENTAL

Ekceli sepet tak suka crita pasal CINTA.
bkn nk menafikan perasaan anugerah terindah
dariNya.tapi..bila pk pasal tuh
terasa ada satu batu besar yang menghempap dada
(adeh!penyek sepet mcm ayam penyek!)

tadi pg usha blog sayoobaeq

air mata tu lebat jer mencurah seperti musim tengkujuh.
hujan lebat selalu mencurah semejak 2009.
tambah murah penghujung thn...
cuba ditahan awal 2010.
tp kalah jugak.

harapan.penantian.rindu.janji.
adush!!!sakitnyaaa!!!
sepanjang thn memang terasa 'sakit'.
(tulaaaa..mak ckp. JANGAN SEPET,JANGAN!!!
melawan.haaaa.padan muka!!)

terima hakikat dengan hati terbuka.
walaupun kadang2 teringat.

p/s: awak...kalau awk tahu saya ada blog.kalau awak baca.
saya nak bagitau..awk ingat tak janji awak kt saya??
awak cakap awak nak pegi kat saya lagi.
nak ambik saya supaya halal bg awak.awak ingat tak janji awak tu????
awak bagi harapan kat saya.awak tabur janji murah awak kt saya.
awak tau tak tinggi harapan saya kt awak?????
awak tau tak sakitnya saya bila awak pergi mcm tu jer dari hidup saya????
awak tau tak sedihnya saya tgk awak happy dgn dia??
awak tgglkan saya dan pegi kat dia.kalau awak just nk mainkn saya..
awak tak payah bagi harapan.awak tak perlu tabur janji murah awak kt saya.
awak hapy sedangkan saya sedih.tkt.trauma.fobia sampai sekarang kerana awk!!
kalau saya boleh putarkn masa.
saya xnak kenal sapa awak.i meant it!!!
anyway.thanks...
hopefully satu hari nanti awk akan rasa apa yg saya rasa..



Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu
Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu
Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku


With ♥~DS


2 comments:

  1. dont cry baby.

    dia tak layak utk kamu..awak akan dapat yg lebih baik.saya guarantee.

    :)

    nice to meet you!

    ReplyDelete
  2. yurp..tol tu.bia kn dia dgn dunia kasanova dia.

    n i hope awk pon jmpe yg tbaik nanti. amin.

    nice too meet u too:)

    ReplyDelete