Thursday, February 10, 2011

apabila~


Kawan sekalian..tgk jam waktu entry di post...
tgh pagi buta...
td ekceli nk tdo..
pejammmmmmmmmmmmmm mata tp still xley tdo.
last2..on9 blog balik.

okey!d tgh mlm sunyi...
korunk penah tak terpikir,teringat akan kisah2 silam korunk
dosa berbakul yg penah dibuat???
td sepet tgh pk pasal tu laaa.

selepas teringat dosa berbakul
terpikir nk pg minta maaf.
salah kita dan pencipta boleh la kita capai telekung(utk pompuan)
dan sejadah on the spot..uat solat sunat taubat.
kalu khilaf kita sesama manusia????

maka dgn ini...
saya KORNIZA PUASA ingin meminta maaf secara terbuka
dgn sesiapa sahaja yg mengenali saya
kawan2 sekolah,kwn2 politeknik.x2rumate sem 1 -5
(org amek sijil ader 4 sem jer.aku jugek yg terlajak sijil smpai 5 sem!)
besfren2,kwn2 dari kecik sampai ke sekarang,opismate2..
saper2 jelah!
yang saya telah sakiti hati mereka
yang saya telah aibkan dengan tidak sengaja atau dengan sengaja.
yang telah saya tolak cinta mereka (budget cantik byk peminat)
yang telah saya siatkan hati mereka dgn kata2 gurauan kasar..
SAYA MINTA MAAF serendah2 hati.

kalau ada terselam barang ker...
terhutang tak berbayar
(tidak termasuk PINJAMAN KPTM dan advanced CELCOM dan MAXIS)
Sila inform sementara saya masih bekerja.
(esk lusa kalu kawen.laki soh dok umah jd patung chendana xda budget dh)

sekian terima kasih!
okey...nk tdo.

harap lh lena sampai ke pg.


nota jarijemari: semoga dosa2 ku diampuni olehNya dan dimaafkan oleh mereka2 yg berkenaan.



With ♥~DS
 

1 comment:

  1. smoga dosa kita diampunkan hihi..
    saya follower baru..moh follow saya.ada tutorial mekap n lain2..klik sini zoey zau yah ska-ska hati

    ReplyDelete