Monday, February 28, 2011

JOM muhasabah diri:)

(klik gambar utk tumbesaran yg chat)


As salam.
haaaa.korang mesti dh tau kn aplication fb neh.
sepet sajer jer nk bgtau lagi.
sudah terang lagi bersuluh gamaknyer.
(apa yg kau merapu meraban ni sepet???)

ahahaha...tp kn Dato' nie terer la bab2 membuat kajian.
sebab suma yg kat atas tuh betol2 belaka.
terutamanya bab

*BOROS

ouh..sepet mmg boros yer kwn2.
kalu kasi rm1000,sehari jer sepet bleh habiskan.
boleh lagi sepet ckp "tak cukup la wakkkkkk..kasi lg bleh???"

*tidak berapa suka duduk di rumah dan
*tidak boleh duduk diam

tuh sgt2 betol.
sekarang nie xderk kerja pon sepet rasa mcm  nk
suruh jer para2 cikgu resign kasi kerja tuh kt sepet.
ahhhhh..sgt borink duduk di rumah.
dan akibat dari borink melampau
sepet sekarang dh terer masak.
sebabnya sepet asyik masak jer kalu di rumah.
bawang,ikan bilis,belacan #auwwww,sedap!
kejap jer bleh habis...hahahahaha.

*keras hati dan degil
*suka sastera.seni & muzik serta melancong

yes!!!betol tuh.sepet sgt degil dan keras hati.
nasib lah saper2 dpt makwe cam sepet yer..
pandai2 la nak idop. melancong plak
auwwwwwwwwwwwwww,mak suka nyah!!
duit jer xderk.hahahaha.
kalu daun bleh tuka jadi duit nak jer
sepet pegi merata alam.
opkos sepet nk pegi dalam m'sia dolu.
1st place sepet nak pegi utara m'sia.
tak tau kenapa semangat neh berkobar2 nak pegi kesana.
tp tak tau la bila dpt pegi kannnnnn........

cumanya..
sepet tak tau plak yg sepet neh

*pandai menarik hati dan perhatian org lain
*cantik dari segi mental dan fizikal
bahagian telinga dan leher mudah diserang penyakit
*tidak punya ramai anak

haaaaaa yg nie kena tunggu nikah dulu yer.
tapi ekceli mmg taknak ramai pon.
2-3 cukup laaa.hehehehe.

kepada bakal hubby: sila fahami fizikal si sepet yg saiz M
nie dan energy yg tak berapa nak kuat dan
kehendak hati yg nak bilangan darl sepet versi
junior dalam bilangan yg sedikit yer.


korunk2 buat la sama...
aper lagi...cepatlaaaaa



With ♥~DS

No comments:

Post a Comment