Sunday, March 20, 2011

berdosa ker jadi org SARAWAK???

tadi sepet bukak fb dgn semangat 1 msia.
aiseymen...pastuh kwn tagged satu pic.

sila klik utk tumbesaran yg chat


sepet terasa lah jugak dgn statement meragut nyawa budak
bedebah nie.
yelaaaaa.im sarawakian.of course TERASA sgt2.
tp sepet tau.korunk2 mesti tak mcm nie kan..
ini statement manusia yang akal kat kepala lutut.
ntahla.....dalam zaman serba moden nie ada jugak
manusia yg berfikiran zaman batu mcm manusia di ats.
sepet rasa manusia zaman batu lagi berAKAL.
tak cukup pelajaran kot budak sekor neh!!!!

hopefully kita2 yg bijak bistari neh
xder la yg berfikiran mcm manusia d ats.
sia2 jer kerajaan dok melaungkan
1 MALAYSIA.


With ♥~DS
 

3 comments:

  1. memang nak kene panah petir dia ni....XD semoga dia insaf sebelum siapa-siapa tolong buat kan die insaf...tpi takut masa tu tak sempat insaf dengan tuhan XD

    ReplyDelete
  2. boleh pulak macam fluent cakap melayu..
    orang mana ni ??

    ReplyDelete
  3. APIZ: kita bako kita bako!!
    cikya: sumber dr FB, org indonesia.. ntah hape2. tkt nanti kita berperang plak sbb benda2 mcm nie.

    ReplyDelete