Friday, March 4, 2011

hari ini umo dia 22 thn




happy birthday to u
happy birtday to u
happy birthday to u
happy birthday to HASMIN.

yep!!
tuh nama kawan sepet.
before tuh kalu sebelom2 nie
kalu sepet wat n3 dd8
bufday wishes atau wedding.
sepet letak pic dorank kan??
tapi yang nie sepet tak letak pic dia
coz sepet tak sempat nak minta izin kat owner.
so sepet tak berani la nak sonlap.
mcm tak elok jer kan??


disebabkan korang tak dpt nak tgk
BUFDAY GURL
sepet kasi hint sket ea
org dia kecik..
*tp skunk tgk pix mcm da chubby.
auwwwwwwwwww.
dia pling tak suka bila chubby.
komfem diet on the spot.
dats is mint!
then chinese look. mata opkos sepet
*sepet lagi dari sepet kot.
huhuhuhuhuhu
she's very love pink colour
cute.putih.
dah cukup!!xbleh nak puji banyak2.
tkt empunya diri idong kembang semangkuk.

she is my fren since dari kecik ag.
but bila dah besar nie
dah tak rapat.coz dua2 bz wif own life.
but i still follow life story dia.
thru FB laa..
sumtimes ader gak view FB dia
wait!apsal sepet sepiking lak neh???
xpernah2 kan wat n3 kerek cenggini.
match n error BM+BI  together2.
tp mcm bez jer kan.
hahahahaha

anyway,by the way..
my way is the highway.
*SILA ABAIKAN merapu meraban yg amat dasyat nie.

hari ini adalah HARI TERBIT
cik Hasmin.
so sepet dgn ini mengucapkan
selamat Hari terbit Lahir kepada beliau.
MOGA PANJANG UMO
MURAH REZEKI
DAPAT KERJA BEST
SIHAT,HAPPY MEMANJANG
DENGAN FAMILY DAN
YANG TERCINTA.

korang agak cukup tak ucapan tuh??
cukup lah kan???
sebelum terlupa
NAK MINTAK MAAF GAK KALU ADA SALAH SILAP
YANG BUAT MINT TERASA,MRH,KECIK HATI
SELAMA KITA BERKAWAN.
even bukan hari raya.
yelahhh kalu nak mengadap Dia kita tak tau turn kita bila kan????
alang2 dah buat n3 utk dia buat lah sekali maaf secara terbuka.
agak sentap di situ.

okey ols..got to go.
sebab sepet nak BW.yiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa.
jom terjah blog member2 reramai
kasi gegau blog mereka.

notajarijemari: sekali dh berkwn..kita tetap berkwn.sebab kwn tu penting.
even pelbagai cabaran,tohmahan,fitnah.




With ♥~DS
 

1 comment:

  1. selamat hari lahir jugak untuk kawan sepet..

    ucapan sama sperti di atas..hehe


    kalau nak kek kena mintak dengan sepet.hihi

    ReplyDelete