Tuesday, March 22, 2011

PANAS-PANAS!!!! Kepada semua warganegara MALAYSIA.

as salam semua....
selamat petang. okeyh. before tuh sepet nk wat pembetulan.
before nie sepet ada post about manusia bedebah
yang dok kutuk2 sarawak tuh kan..
Alhamdulillah...dia sebenarnya bukan lah warganegara malaysia.
syukurr sgt!!!! okey taper. dan untuk itu manusia bedebah tu
buat satu group kt FB.

sila klik utk tumbesaran yg sihat

Im sure that ramai di antara korunk2 dh tau pasal nie
sepet jer yg slow pick up.huhuhu

dan oleh kerana manusia bedebah di atas telah
menghina rakyat sarawak...
ada di antara sarawakian yg prihatin
telah menghantar memo
kepada pihak2 yang berkenaan...



sila klik utk tumbesaran yg sihat

haaaa!!!!! tp melalui dr info kwn2 di FB
surat nie belum dpt feedback ag.
so sad di situ...

sepet sebagai warganegeri srwk dan warganegara msia
berharap sgt2 agar manusia di ats
dihukum dgn hukuman yang sewajarnya.
teknologi nie byk faedahnya kalau kita guna kan
dgn jalan yg betul.
tp kalau setakat nak menghuru hara kan
dunia..bek toksah!
memang tak berpelajaran lah manusia malang tersebut.


macam aduan rakyat lah pulak post kali nie.
agak emo dgn manusia akal di lutut seperti manusia di ats


With ♥~DS
 

2 comments: