Saturday, March 5, 2011

saya nak awak tau.....

As salam
malam nie agak kurang sengat
mood tak baek la der

manusia neh xlari dari buat silap
camtuh gak sepet..
sepet ada buat dosa kat seseorg
huaaaaaaaa......
sampai sekarang sepet menyesal
serius!!!!

nama dia MOHD I**A* Bin ABDUL *A**

awak, kalau terbaca blog saya,
saya nak mintak maaf kat awak
saya tau saya byk salah kt awak
saya mintak maaf sgt2.
saya harap satu hari nanti saya dpt jumpa awk.
saya nak mintak maaf f2f.
awk pliz maaf kan saya ea.


tb2 tringat dosa silam.
nyte ols...




With ♥~DS
 

2 comments:

  1. "ok.. semuanya di maafkan" harap MOHD I**A* Bin ABDUL *A** kata macam tu bila baca entri ni...

    ReplyDelete
  2. err ke mana menghilang ni...

    ReplyDelete